Den ultimative guide til nye kontorartikler til kontoret, fyldt med alle de værktøjer, du skal bruge for at strømline dit arbejde!

Den ultimative guide til nye kontorartikler til kontoret, fyldt med alle de værktøjer, du skal bruge for at strømline dit arbejde!

Hvis du leder efter den ultimative guide til kontorartikler, så er dette artiklen for dig. Vi vil dække alle de værktøjer, der kan hjælpe dig med at strømline dit arbejde og blive mere produktiv.

Lad os først starte med et par tips til, hvordan du organiserer dit skrivebord. Det er vigtigt at have alt på plads, så du kan finde det, du skal bruge, når det er tid til at arbejde. Dette inkluderer kuglepenne, papirclips, klæbe sedler og alt andet, der kan være nyttigt i løbet af din dag. Sørg for, at disse varer er organiseret efter type og farve, så de er nemme at finde!

Lad os derefter tale om ting som papirclips og hæfteklammer. Disse er vigtige for at holde forskellige typer dokumenter sammen, såsom papirer eller rapporter. Du bør også have en hæftemaskine ved hånden, fordi den sørger for, at alle dine dokumenter forbliver pænt sammen!

Sådan skærer du ned på det grundlæggende og øjeblikkeligt gør dit kontor mere organiseret

Denne artikel diskuterer, hvordan du skærer ned på det grundlæggende og gør dit kontor mere organiseret.

Det starter med det grundlæggende, som et skrivebord, en stol og et arkivskab.

Dernæst går det videre til mere avancerede emner som ergonomi, lys og lyd.

Ud over disse værktøjer til dit kontor, er der også nogle tips til dine arbejdsvaner.

Nogle af disse vaner omfatter: at minimere distraktioner ved at slå notifikationer fra eller sætte grænser for sociale medier; forblive sund ved at få nok søvn og spise godt; og bevare en positiv holdning ved at praktisere taknemmelighed eller meditation.

Hvad er nøglen til at administrere et uorganiseret kontor? Organisation. Her er, hvordan du nemt forvandler dit rum

For at organisere dit kontorlokale skal du først identificere problemet.

Når du har identificeret problemet, er næste skridt at lave en plan.

Planen skal indeholde, hvad der skal gøres, og hvor lang tid det vil tage.

Når du har en plan på plads, er det tid til at begynde at implementere den.

Når du er på farten, så sørg for, at du samler genstande, der vil hjælpe med dit organiseringsprojekt.

For eksempel, hvis dit kontor er fyldt med papir, billig kontoratikler så sørg for, at når du er i en butik eller restaurant og ser papirprodukter på udsalg – køb dem!

6 produktivitetsfremmende hacks, som alle hjemmekontorer bør kende til

En af de vigtigste ting for et hjemmekontor er at finde de rigtige forsyninger. Fra kontorstole, til skriveborde, til kontorartikler. Følgende er seks produktivitetshack, som alle hjemmekontorer bør kende til:

1. Hold dit skrivebord ryddeligt og organiseret: Et rent skrivebord kan gøre dig mere produktiv i det lange løb, fordi det vil være nemmere for dig at finde det, du har brug for, og det vil også være lettere for andre mennesker, der kommer ind på dit kontor at finde, hvad de har brug for.

2. Invester i en ergonomisk stol: Det kan virke som en lille ting, men en ergonomisk stol kan have stor indflydelse på dit helbred og produktivitetsniveauer over tid. Den forkerte stol kan føre til rygsmerter, nakkesmerter og endda hovedpine over tid, så det er vigtigt, at du investerer i en god, hvis du vil holde dig sund og produktiv på arbejdet.

3. Lad være med at multitaske: Multitasking er ikke kun dårligt for dine produktivitetsniveauer, men det er også dårligt for din hjerne

Sådan rydder du op på dit rodede skrivebord på ét minut

Et rodet skrivebord er et tegn på et uorganiseret sind. Dette kan føre til frustration, stress og angst. Et rodet skrivebord kan også være en distraktion, når du forsøger at arbejde på noget andet. Det rodede på dit skrivebord kan også få dig til at lave fejl eller glemme vigtige opgaver.

Der er mange måder, du kan rydde op i dit rodede skrivebord på et minut:

– Læg tingene væk det rigtige sted, så snart de kommer ud af den skuffe eller æske, de kom fra

– Smid alt affald ud, der har samlet sig på dit skrivebord

– Slip af med alle papirer, der ikke længere er nødvendige

– Sorter i papirer og læg dem, hvor de hører hjemme

Forskellige måder at opbevare dine skrivebordsartikler på

Kontorforsyningsindustrien er en milliardindustri. Det er vokset eksponentielt i det sidste årti, og det forventes at vokse endnu mere i de næste par år. Væksten i denne industri kan tilskrives stigningen i antallet af mennesker, der arbejder hjemmefra.

Forskellige måder at opbevare dine skrivebordsartikler på:

– En skuffe: Dette er sandsynligvis en af de mest populære måder at opbevare dine skrivebordsartikler på, fordi det er praktisk og nemt at få fat i det, du har brug for.

– En kurv: Kurve er gode til at opbevare mindre genstande som kuglepenne, blyanter, papirclips osv.

– En caddie: Caddies er gode til at opbevare større genstande som notesbøger eller mapper, som du måske har brug for regelmæssigt.

– En hylde: Hylder er gode til at opbevare ting, som du kun har brug for lejlighedsvis såsom ringbind eller bøger.

Kategorier:

CVR DK374 077 39